I just wanna know that you feel it too

skänk mig en mobil eller typ 500?!
aså ja tror seriöst at tmin mobil lossnar snart och det är inte så okej. ska åka in och laga den om det inte kostar allt för mycket, annars blir det någon random mobil från blocket. kanske sony ericsson T700 eller sån som ja redan har och det märker vi (y)
men va?! har ja inga pengar?! neheeee...
det är ju typ så livet är

demostartion idag i alla fall haha (y)
-vad är det vi vill?!
-att Andi ska stanna!!


aa.. fick en blomma :J som massa andra oxå men aa.. Ja fick en i alla fall :J
sen blev det stan med Sevara och Anna, kanske några gulliga bilder senare :*

Kommentarer
Postat av: Rasmush

JAG ÄGER :DDD



Du får 500 av mig Linduz :D Tar med mig i morgon.

2010-04-19 @ 18:18:25
URL: http://yodawg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0