duktiga jag igen :D

HEEEEJ !!!
att ja är så jävla duktig är imponerande på mig själv efter detta lata sommarlovet,
träffade anna redan lite efter 11 idag, ja menar anna?!
cyklade ner till piren och satt där lite sen, hem igen, hämtade lite burkar och hennes burkar så pantade vi (: hem till anna och vara lama där och äta lite med en jävla massa asgarv haha (a)
sen tog vi cykeln igen ner till en lekpark vid kålmården, massa mys där oså. sen hem igen då vi träffade saknade sevara en stund :* som även tagit bort sin blogg :(

och kom hem vid 9 eftersom ja börjar skolan imon, så ska lägga mig framför tvn och hoppas ja somnar in i en skööön sömn snart!

aså shit! börjar gymnasiet imon?! det är ju helt sjuukt verkligen!


mycket gammal bild oxå (a)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt glad att jag börjar mycket senare än dig...



om 22 timmar dvs :(

2010-08-19 @ 11:17:21
Postat av: Rasmush

DE VA AV MEEJ RASMUSSS THE

2010-08-19 @ 11:17:49
URL: http://yodawg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0