duktiga jag!

helluhellu :D
igår åkte ja upp till mormor&morfar och pratade lite med dom oså, köpte även en sjal då (:
sen blev det lite film med flickorna hihi ♥
och idag har ja vart massa duktig, gick upp lite över 10 och sen gick ja ut och sprang en stund och det va riktigt jääävla skönt! har inte rört mig ett skit i sommar och bara vräkt i mig en jävla massa mat och godis och det är fan äckligt!
förhoppningsvis kommer ja fortsätta med detta men måste få in det som en vana först så aa lycka till eller nåt hehe (a)

nu ska ja se om andra folk kan vakna snart så ja kan gå ut och göra något, kanske en fika? det märker ja ;D


70% rea i någon random affär vid friadalen typ fick den för 35 kr (:


bilden gjort av rasmus haha ♥
Kommentarer
Postat av: Rasmush

DÄR ÄR JU MIN ÄLSKADE TECKNING ;* SÅ DU KOMMER ATT FÖLJA MINA RÅÅD, aahh!

2010-08-12 @ 00:01:33
URL: http://yodawg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0