rubrik

aså ja har inget intressant att skriva här så frågan är ju varför ja gör det?
skola idag dårå.. bara massa om färg och lite om smink o kursplanen och sånt

visste ni att ni ska blöta foundation svampen om du vill att det ska täckas mer?
måste testa det en dag hihi (a)

cyklade hem och till skolan, på en kvart!? och ja försov mig hehe :(

nu sitter ja här och väntar på att fångarna på fottet ska börja klockan 8 fyran fett najs fett längesen oså då ju :D

sålänge kan ni få en gullig bild på mina naglar och ska nog sätta mig och kladda i blocket lite så byebyeeee / L


svart manikyr med ett glittrigt streck under för att få det lite pilligare och finare om man lyckas bra hehe ;D
använde mig då av tandpetare för att göra glitterkanten (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0