cpmobil!

Även om min mobil kanske inte går att köpa i affärer längre haha men köp den inte!
helt jävla handikappad! min första ja hade gick ju sönder för ja kastade den i asfalten.. visst.. men varje gång det var kallt ute så hackade den upp sig totalt och det blev typ färgglada ränder över hela skärmen (y) även så gick jag och höll runt den i en vante varje gång?!

Sen denna mobilen stängs av lite då och då, den har nu gjort det varje natt sen i torsdag till fedag natten. Så ja.. mitt alarm har ju inte funkat då märkte jag imorse då jag vaknade av att celina hade ringt 7111 gånger till hemtelefonen och jag insåg att det va ljust ute, fuck lixom -.-

Aja..
Dagen spenderades i skolan, hos ghias, hos nina med anna trevligttrevligt :*
nu ska jag se om jag hinner hämta lite kvällsmat innan pensionärsjävlarna börjar haha så vi hörs imon
/ L



Om ni bryr er eller ville veta så hann jag inte (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0