efterblivna saker :D

svar angående naglarna rasmus så är det en stämpel haha (a)

Ja min uppdatering är väl livet eller något :D
Men igår va det jobb och va hemma i en halvtimma inna ja träffade anna sen ute en stund med amela också, knas tjej de där aså :*

skulle njuta av min första riktiga lediga dag på hela lovet typ så väcker mamma mig vid halv 11 för att säga att dom ska till stallet, roligt? nääääää...
somnar om och 3 minuter senare eller nåt: ska du med eller?!
"NEJ!! låt mig sova!"
Dom går, "äntligen"
hemtelfonen ringer ÅÅÅÅÅÅHHHHH !!!!!!!

aa lyckades somna sen i alla fall så sånt är skönt :D
Ska träffa tjejerna sen och fixa lite saker till nyår antar ja, så aa vi hörs senare eller imon, godnattgodnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0