godnatt!

hade tänkt och skriva lite snabbt bara, bara så ni ska få en uppdatering ;D
skolan som vanligt, dans inställd idag också -.- , pluggade lite, gick till anna, kom hem, såg sista avsnittet för säsongen av DH. Stackars er som missade det säger ja bara. Så glöm inte reprisen på söndag!!!
fixade naglarna nyss med, blev Fransk manikyr fast i turkost (:
enkelt och fräsht.

imon är det innebandyturnering, kul!

Det va allt. Nu ska ja sova, godnaaatt ♥


va bara tvungen att visa er hur gulligt mitt hår blir
när jag haft det i en bulle en liten stund, fluuuuufff <333333 -.-
Kommentarer
Postat av: love&peace

Lycka till på turneringen ^^



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-14 @ 23:40:25
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0