julkalendrar hihihi

halli hallå!
har precis vaknat nu, vilket va jätte skönt! planen va att färga mitt hår idag men mamma är aldrig hemma -.-
men ska i alla fall vara så duktig och plugga efter ja har ätit något höhö (a)

bara för jag har vart så julig och köpt chokladjulkalender igår och såg det första avsnittet av julkalendern i morse så tänker ja lägga upp lite länkar där det finns adventskalendrar där du kan vinna massa mys och fint, lycka till!

Tryck bara vidare er på länkarna så hittar ni något kul, jag lovar er :D

Maria

Miss0

Julia Berg

Therese - modeblogg

Lily - frisör en blogg jag har följt länge faktiskt (:

Julia

a6 - svara bara på några frågor och vinn 10.000 att shopa sönder för!

Påtal om jul så ska jag äta lussebullar nu, herrååå!
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0