k bry herrå

aså mina betyg är as bra!
den där fucking epoksakerna ja tjatade om för typ 3 månader sen vet ni va ja fick?! vg, vg, vg, vg, mvg, mvg, mvg, mvg eler något sånt haha, ja är aweeeesoooome!

slutade tidigare och drog hem och åt sen upp till ghias en lite stund, sen träffade jag anna och marinka höhöh
seeeeen.... klädder jag granen, mysmys ♥
Kan fan inte fatta att det är jul om 3 dagar eller typ 2 snart. alltså nyår om typ 10 dagar eller något, året bara försvann vafan :S
sånt är bara... knas!

nu kollar jag film i alla fall
The town - la upp trailer för en vecka sen typ
Den är feting bra!

Imon slutar man skolan då ju, sånt är najs så ska bara kolla film så det är chiilll så säger typ att det är jullov nu? ;)
nu blev inlägget jävligt långt så säger hejdå här / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0