tävlingsnörd till max!

aså shit har blivit sån tävlingsnörd!
är med i en till tävling där man kan vinna en x-box, vill typ inte länka för då kommer ni sno priset för mig :(
men bara för ja är sådär jätte gullig :D
x-box tävling

har inte vart i skolan idag för jag är awesome. Nellie och Celina kom hit så jag och celina började sminka Nellie som Barbie dåvaa ;D
så va det ju ingen kille som va manlig nog att ställa som Ken så vi sminkade mig som kille och ja blev sketa snögg med skägg!
träffade i alla fall anna sen en liten stund och nu sitter ja här och väntar på mamma

och det bara händer massa konstigt och kans nu.
men fan det ordnar sig, och för er som vet va det är säger ja att ja kommer finnas här för er dag och natt ♥


har inte lagt in resten av bilderna än, men ni får leva med denna så länge ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0