hehehehe kul :D

ni måste förstå mig för min underbara uppdatering (a)

har lixom haft fullt upp med att bränna saker och kela med bulle och även träffat tjejerna oså, har ju inte hänt så jätte mycket kanske.. men vart på stranden, både suttit, stått, luggit, och gått "här" internskämt..
va även hos ghias en stund igår drack lite smått oxå (:
men aaaaaa va mer ska ja skriva lixom?
sitter här och väntar på celina, precis vart hos farmor och inte rökt än så känner mig riktigt bra! :D

tråkigt eller hur? förstår ni mig nu då? dåså..
hejdå ;D



eftersom celina är påväg hit får hon stå för bilden,
någongång på råslätt oså (y)
Kommentarer
Postat av: celinaa

hahah wääj, söt bild lixom :D kommer sakna diiiig masssaaa :'(

2010-07-16 @ 00:50:34
URL: http://celinasnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0