ja vill vara din (8)

MIN ICEFILMS FUNKADE INNAN OCH JA ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA GLAD!
Anna&Celina kommer hit snart och ska förmodligen sova här, blir lite chill här tror ja (: 
sitta här och sjunger med i lite gamla låtar så tänkte bara dela med mig (a)



jag vill vara din margareta, bara vara din ska du veta
Står här vid din dörr, kär som aldrig förr, men vågar inte ringa.
Pulsarna dom bränner så heta. Känner du som jag , Margareta?
Blickarna du gav, var dom till ett svar eller ej?

Ingen vet det jag vet, en hemlighet.
Någon som jag tycker om har gjort mig het.
Kan inte hjälpa att jag känner det så här.

jag vill vara din margareta, bara vara din ska du veta
Står här vid din dörr, kär som aldrig förr, men vågar inte ringa.
Pulsarna dom bränner så heta. Känner du som jag , Margareta?
Blickarna du gav, var dom till ett svar eller ej?

Och jag går hem igen med min bukett.
Det jag vill säga dig är inte lätt.
Kan inte hjälpa att jag känner det så här...

jag vill vara din margareta, bara vara din ska du veta
Står här vid din dörr, kär som aldrig förr, men vågar inte ringa.
Pulsarna dom bränner så heta. Känner du som jag , Margareta?

Blickarna du gav, var dom till ett svar eller ej?
Blickarna du gav, var dom till ett svar eller ej?
Blickarna du gav, var dom till ett svar eller ej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0