PLUSGYMNASIET OCH 16ÅR NÄSTA

minna och celina sov här i tisdags natt, vaknade upp vid halv 12 och minna någon minut senare av att hon ramlar ner från sängen (y) HAHAH ♥
åkte ner och fikade med alla tjejerna vid 9 typ och hem vid 11,
mötte Ghias vid willys, och han sov här :*

och nu sitter ja här själv och väntar på att mina underbara små flickor som utmobbade mig totalt igår för dom skulle prata om va dom skulle köpa till mig i födelsedags present, hörde något om dildo?
aja.. det märker vi imon för det är ju min födelsedag imon! :D

och juste! helt säker på att ja kom in på stylist nu, och även Celina, så det blir ja och hon i samma klass,
det e väll förfan underbart elle?!



Kommentarer
Postat av: Cissi

hehe, tack så mycket =)

Allt bra med dig?

2010-07-01 @ 18:49:57
URL: http://iissic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0