helluuu

sveriges nationaldag kom ja fram till i natt, något mer ja märkte va att ja vaknade mitt i natten med tvn på med filmen hostel på, ni som inte sett den behöver inte se den, bara massa äckligt i fyfan, vakna med den på mitt i natten är i alla fall underbart hehe (y)
luffade i alla fall runt igår kväll va vid friadalen oså, väntar på att sevara ska lägga upp bilder sen får ni dom
och aa låg ute innan i solen en stund och märkte att ja har massa röda prickar på benen och armarna, funderar på om det är knott bett men då är det huuuur många som helst, men eksem är det inte för så ska det inte se ut så aa det suger:( hoppas det går bort till skolavsltuningen i alla fall (y) är ju bara 4 dagar kvar ;o underbart!

aja nu ska ni få några random bilder från min mobil med världens bästa kamera,
men njut eller nåt ;)



syns väl inte så bra, men fast i bänken i torsdags i alla fall (y)



ja, sevara&celina någonstans hehe


en vanlig lördag kväll med tvilling? haha ♥


söt bild nej, men man måste ju bjuda på sig själv ;)
Kommentarer
Postat av: celiaa :D

HAHAHAH ååh söta bilder ju :D<3

puuussss (L)

2010-06-06 @ 19:18:42
URL: http://celinasnamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det var fin bild på dig

2010-06-09 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0