livet aså ♥

fått hem min biobiljett från gratisbio nu! :D
och dagens va när celina ramlade från gungan! ska snart berätta..
något inte lika bra är ju att icefilms FORTFARANDE inte funkar :(
och ännu sämre är nog att ja är sjuk :(

tog bussen där ja väntade på celina, till råslätt - satt i lekparken där och lekte i sanden hehe..
möta upp minna, åka och käka pizza
till friadalen leka lite där, eller aa ja låg och tyckte synd om mig själv hahaha :(
wibring kom, vi åkte till donken köpte glass sen till deras gamla skola och där är en stor gunga som man ligger flera i och så..
minna&celina gungar högt, stående, helt plötsligt ligger celina på marken, jag asgarvar, julia stannar gungan och skriker "RES DIG INTE UPP, RES DIG INTE UPP!!" minna försöker hålla sig för skratt och ja kissar nästan ner mig för ja dog av asgarv, ja hon fick väldigt ont men det va en sån jääävla syn! särskilt när man vet att det hände dagen innan oxå! HAHAHA
aa det va kul i alla fall, och ni bryr er?
så hejdå :J


sån gunga om ni inte fattade det :P
Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA aså jag har nog inte sett dig skratta så jävla mycket på as länge! ;o

fucking blåmärke på armågen o fortfarande ont i huvudet, inte okej lixom :(

det är typ nu man ska sluta leka med gungor o sånt :D

2010-06-24 @ 00:13:19
Postat av: celinaa :D

skulle ju stå mitt namn där oså, men du fattar :j

2010-06-24 @ 00:14:21
URL: http://celinasnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0