i'm so awesome :DDDD

iihh! sitter och hoppar i min stol haha! vill ni veta varför?
först kollade om ja hade fått mina pengar eftersom pappa lackade lite igår å tänkte han först inte föra över, men i alla fall så köpte klänningen, sen förde han över 100kr för mkt så det är najs (y) kommer hem så ligger det ett paket i min brevlåda.. ihh! mobilen är här!
sen sitter vid datan lite och så vill ja se Sailor moon underbart äre ♥ och det finns på engelska då blev ja jätte glad! så nu ska ja tvätta bort mitt smink och kolla det hela kvällen hihi :D
tetaer grej imon oxå, det suger lite :/
np i fysik innan oxå, typ suuuug. gick as dåligt men får väl hoppas på ett godkänt, fick ju faktiskt godkänt i spanska läsförståelse som gick hur dåligt som helst ;o jaja ja är awesome :D
godnatt / L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0