lögner?

har funderat lite..

alla dessa lögner.. det är helt sjukt! men det är inte alltid andra som ljuger för en, utan man ljuger för sig själv oxå, ibland, alltid eller kanske aldrig
men domma lögnerna kan man inte göra ett jävla skit åt? eller kan man det? seriöst så beror det nog ganska mycket på.. hur stor lögn det är, hur allvarligt det är, eller hur mycket man tror på det själv
just nu sitter ja nog och ljuger för mig själv. kan inte sluta, vill ha det sååå mycket, ja tänker ja drömmer ja fantiserar men frågan om det verkligen är så, är det bara något ja hoppas på för att bara få det? eller är det för ja verkligen vill?
om inte ja vet, vem vet? ska denna jävla tiden få det att lösa sig så kan ja inget annat att göra.

nån dag va det något som kom upp i min hjärna och ja vet seriöst inte själv om ja har släppt det helt. ja vet inte om ja vill ha det ja vill ha, saknaden eller längtan?
helt förvirrat
tiktok.. den där tiktok går för helvete inte framåt! vill inte vara förvirrad därför tränger ja ut känslorna men är det dåligare? eller är det kanske bättre?
lögner överallt! men va ska man göra? människor är såna, sånt man får lära sig att leva med och ja håller på - ja håller på att lära mig.
ljuger man för sig själv eller vill man bara ha nåt man inte vill ha, eller är det sant?
Kommentarer
Postat av: sevara :*

mitt hjärta,min älskling (L) tänker inte sitta här och beskriva hur mycket jag finns för dig osv. Du vet vart du når mig, anytime, anywhere <3 det är du & jag bitch.

2010-05-19 @ 18:55:31
URL: http://sevarakulieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0