TYP lite knaaaaas

aså vilken jävla knas dag! "Jag klistrar, ja klistrar tills ja inte kan andas!"
träffade Anna sen i alla fall, köpte glass och cola i solen med cigg är fucking livet! så kom israel och massa annat, "sitt såhär så sitter ja så, sitt så här då, men sitt så dååå! "
och ni kan ju testa att aldrig säga typ, riktigt svårt med riktigt mycket skratt
HAHAHa aa.. luffade runt lite sen mötte upp sevara en snabbis oxå sen hem, damsuga, klippa min lugg, duscha, sy, kolla vampire diaries, skulle hinna fixa naglarna oxå men får se lite med det.
i alla fall så måste ja tänka nu!
hejdå / L

Chris Brown – Gimme That
kanske ingen nyhet men lite kärlek ändå hihi (a)
Kommentarer
Postat av: Marina

jag klistrar, jag klistrar tills jag inte kan andas de synd om människorna HAHAAH asg

2010-05-06 @ 22:21:05
Postat av: Anonym

damsög du?

2010-05-07 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0