aså shiiitt va världen är tråkig!

utan pengar - inget liv

hade ja haft pengar hade ja nog tagit första bussen till stockholm just nu och gjort något kul där! förhoppningsvis med min saknade Guldfisk då ♥
ja hade köpt en jävla massa sprit och bara druckit så jävla mycket så det knappast finns. hade haft sån bra fylla!
sen hade ja köpt mig ett falsklegg så ja skulle komma in på krogen. Sen skulle ja dagen efter gå ut och äta, eller bara köpa pizza för det är najs
sen skulle ja köpa ett gymkort för ja börjar bli tjock
sen skulle ja köpa en sista minuten resa till något varmt land. typ Thailand. Perfekt säsong för att åka dit nu också ju
så hade ja åkt dit på måndag
och sen hade ja stannat där tills skolan börjar igen i januari
och sen hade ja hoppat av skolan och betalat en kurs i ämnet stylist istället.
Sen hade jag flyttat till USA och blivit västa kända stylisten där och styla alla kändisar och sånt
och sen hade ja köpt ett sånt jävla fint hus där i california,
bredvid havet med en pool
då hade ja även gift mig i Hawaii på Stranden med världens snyggaste och underbaraste man
sen hade vi skaffat en liten bebis som är hur söt som helst
självklart hade ja haft en egen städerska, och en egen kock och allt såntdär
så hade ja varit skit glad, sen när ja börjar bli gammal så ska ja inte bli gammal
och eftersom ja har gymkort skulle ja inte bli tjock
eller nej.. skulle ha ett eget gym hemma istället, i ett hus bredvid mitt hus
och sen skulle ja operera mig på nåt konstigt sätt så ja tål hårfärg
så skulle ja färga håret
så skulle ja ha satt in lite löshår så mitt hår ska bli tjockare och längre
så ja kan göra finare lockar
sen skulle ja köpa ett hus åt mina underbara söta flickor granne med mig så vi alltid hade kunnat festa när vi än ville
så hade ja levt ett jätte bra liv
och hade ja haft pengar hade ja kunnat göra något roligt istället för att skriva detta och deppa över mitt tråkiga liv

tack för mig
/ L

Kommentarer
Postat av: celinaa :D

aa men tjena rycket :D

2010-11-13 @ 20:23:29
URL: http://celinasnamn.blogg.se/
Postat av: sevara

sv: hahahahaaha asså jag har seriöst suttit och skrattat igenom hela inlägget, du är så söööt torsken (L)

2010-11-14 @ 18:25:59
URL: http://sevaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0