förlåt för uppdateringen hehe (a)

Ska försöka ta helgen ganska kort även om den va den knasisgaste helgen på mycket länge!

Fredag
Jag och mina underbara tjejer fixade oss här lite - förfestade (med min mamma?!) Så måste bara erkänna att ja tycker min mamma är ganska najs faktiskt, Sitter där och dricker och hon lixom Shottar med Celina och Minna, hahah inte okej aså xD
men i alla fall. Stack till en fest, skulle jag beskriva den med ett ord skulle det vara knas!
Hade jävligt kul, blev jävligt äcklad, blev jävligt sur, blev jävligt glad, blev jävligt full.
Tänker inte skriva så mkt mer om det för det blir bara för mycket! men ni som va med vet ju hehehe..
gick hem - Marina kom vid halv 4, sov och sen är det

Lördag

Haft sån segis bakisdag och fyfan för sånt! men det är värt det ;)
träffat tjejerna lite uppdelat men inget roligt så inget att skriva om. och nu ligger ja här i min säng! skul kul (y) nej men ska faktiskt sova snart så säger godnatt här.

Hoppas det inte blev föör långt nu heheh (a)


fick bli gullgull bild på mig och anna från party night, också nyktra och bra (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0