ip-adress?

Anna och marina mina kära vänner!
nu ska ni få veta vad en ip-adress är ;D

En ip-adress är något du lämnar efter dig vart du än är på internet. Så varje kommentar någon skriver behöver ja inte se vem personen är men ja ser ip adressen, och eftersom jag vet min ip-adress eller att det går och kolla på sådär... en halvminut kanske. och det kan ja säga er gjorde er lite busted faktiskt ;)
nej men nu ska ja inte dumförklara er för mycket här nu va! eller...
hoppas ni fattar lite mer nu och hittar på bättre ursäkter än om
marina säger "vi spelar spel" och sen
säger anna samtidigt "spammar celina"
det går inte ihop mina kära vänner ;)

okej nu har ja nog dumförklarat er ganska mycket men hoppas ni andra människor som läser bloggen fattar varför ja blir osmartare och osmartare för varje dag som går.
ni ser ju vilka ja umgås med :/
Kommentarer
Postat av: celinaa :D

HAHAHA fyfan vad tröga!

synd att vi är så smarta hihi :*

2010-11-28 @ 21:27:11
URL: http://celinasnamn.blogg.se/
Postat av: Marina

HAHAH men vi vet ju vad det är men vi ville ju skoja lite :D

2010-11-28 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0