svår på tal ehehe

Micke om vampire diaries:
Hej Linda!
Jag har läst igenom hela din blogg och tycker verkligen om den, du inspirerar mig!
Fast mina jobbarkompisar börjar tröttna på att jag pratar om din blogg hela tiden.
Så nu vill mina vänner inte vara med mig, tack vare dig..
Men det (ursäkta språket) SKITER jag i!!
Men eftersom det är du som är orsaken till att nästan alla mina vänner har lämnat mig tycker jag faktiskt att du är skyldig mig någonting tillbaka.
Så därför undrar jag, skulle du vilja träffa mig?
En fika, gå lite på stan eller kanske bio? ;)
Hoppas verkligen du svarar..
Det var allt jag ville, ha det! :)


funderade på v det är för idiot som skrev det, insåg sen att det va min egna ip-adress och Marina och anna satt och skrattade vid datan innan så haha eftersom ja är lite smartare än er så vet ja att det va ni, så tjääännnnaaa! :D

men vissa folk är extremt lama för har fått liknande kommentarer innan och för er som inte inser det så vet ja inte ett jävla skit om vem ni är genom bloggen så vill ni något så finns facebook
Linda Sunesson

Och för att vara extremt gullig mot Anna&Marina ska ja lägga upp ett inlägg imorgon om vad ip-adress är för ska ja vara ärlig så tror ja inte dom fattar det för båda två ligger ju ganska mycket på IQ nivån 1 kanske, det bevisades ganska mycket nu ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0