♥♥♥ varmvatten ♥♥♥

sög att ja va så jävla pepp hela dagen och fram till 11,
och gick inte ens in (y)
ja orkade inte stö i kö längre, hade gått 1,5 timma och vi va halvvägs framme så ja sålde min biljett och stack till max med minna och celina, mumms :*
och blev ju inte mindre sur när man såg att typ hälften av alla människor trängde sig förbi i kön och sån shit, aså är det INGEN ANNAN som reagerar på det eller?!

aja..har i alla fall fått varmvatten nu :DD
hoppade in i duschen innan och stog i kanske 20 min och skrubbade hela magen, typ hälften är borta om ens det (y) -.-
blev tyvärr inga bilder heller, för marina hade mina kamerabatteri i sina djävulshorn haha menmen.. kul va det i början i alla fall :*

nu ska ja dega lite till och träffa marina senare så vi hörs när vi hörs
/ L


hittade förresten en jätte gammal halsduk i min garderob, och sånt är alltid najs :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0