Rasmus ♥

bara för att och bara för att människor är störda så ska ja skriva lite om vem rasmus egentligen är för mig

Han är världens bästa människa kan ja börja med, han betyder världen för mig som alla mina vänner. Han är den bästa killen en människa kan känna och ja är så jävla glad över att han är min bästa vän. Han finns verkligen när man behöver en vän som mest, han vet när man mår dåligt och bryr sig verkligen! han är seriöst en sån jääävla bra vän så det inte finns (så gör det det ;ppPpPpP) va bara tvungen höhö (H)
En saker är i alla fall säker, han kommer ALDRIG att svika mig. Så många gånger man säger det men han är en person verkligen aldrig kommer göra det, som alltid kommer finns kvar hos mig och kommer verkligen aldrig glömma han och det finns ingen chans för ja ska inte tappa kontaken med han!
och han är inte ful på nåt sätt, han är en underbar fin kille som är den bästa personen som jag nånsin kommer att lära känna!
mjo du är konstig ibland men fan.. normalt är inget kul?
fan Rasmus ja älskar dig du är bäst! tack för du finns ♥

Kommentarer
Postat av: Ramsus

Asså mååh <3

2010-10-06 @ 09:16:32
URL: http://yodawg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0