iihhh :D

halv studiedag idag mycket najsbajs :D så gick lite på a6 med celina korv :*
köpte foundation, beiga leggins och en stickad svart tröja massvis med mys :J
igår köpte ja ju då nagellacken, deo och puder

kom hem innan i alla fall och har precis fått brev och jag får ju hämta ut min jacka nu dåva hihihihi hoppas den passar blir ledsen annars :(

använder mig av deta pudret:                   - och foundation:

puder - 99kr
foundtion - 150kr


leggins - bik bok 99kr (2 för 149)
Stickad tröja - Vila 100kr

jaja nu ska ja käka lite sen upp till kiosken för att se om jag får ut jackan utan att pappa är med, så får ni bild på den senare ikväll.

snart är det dans och jag taggar redan, söt eller? ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0