I'll make you mine


Nelly - Just a dream


sitter här och funderar lite på livet, och kom fram till hur jävla olikt tjejer och killar tänker.. aså ja menar båda är människor, vi har i princip likadan kropp och likadan hjärna osv.. men ändå som tjej sitter man och säger likdant om alla killar typ.. "åh jag orkar inte mer han är så jävla trög han fattar ingenting, varför kan han inte bara förstå mig?!"
jag har ingen jävla aning om vad killar tänker eftersom deras hjärna är lite speciell men alla tänker likadant och vill oftast samma sak, visst finns det den så kallade gruppen player men hittar dom en tjej dom verkligen älskar "tillhör" dom inte den gruppen efter ett tag, men ändå kommer meningen "jag är inte som alla andra killar" men det stämmer fan inte aså! visst att killar är annorlunda ja menar.. dom är ju olika personer, men dom tänker fan likadant! har ingen aning om vad ja vill komma fram till, men va är det som gör så vi blir så jävla olika? va är det som gör att vi tänker så olika? kanske sin barndom och uppväxten som gör det och självklart "man blir som man umgås" men att bli kär har väl ingenting med barndomen att göra eller? och varför är det oftast att tjejer uppfattar killarna totalt fel?, dom kan skriva något jätte gulligt och man tror att det är för dom vill vara "mer än vänner" men egentligen bara skrivet som en vän, (detta va då bara ett exempel) av alla äventyr med alla dessa killar har ja funderat samma sak varje gång "VAFAN ÄR DET HAN ITNE FATTAR?!" "varför kan han inte snacka klarspråk så ja slipper gå runt och ndra va i helvete han menade?!" och alla dessa saker.
nu kan ja då inte snacka för alla tjejer men ja antar att ja inte är själv att tänka såhär?
det är helt sjukt..
vi är ju bara människor?



ja va bara tvungen att skriva av mig lite hehe (a) och om det är nån som bryr sig så skrev ja inte detta för det hänt något utan bara något ja har tänkt på vääldigt länge.. men aa ja ligger i alla fall här i min säng och ska börja rätta till mitt katastrof hår lite snabbt för att möta upp annapyroman :* men antar att vi hörs någon dag pussochkram lixom (H)
Kommentarer
Postat av: En kille

Det kan ju ha lite med barndomen att göra.. om man var ett barn med sämre självförtroende (typ jag) kommer de upp på en lite högre nivå sen i framtiden. Barn med mycket luft och självförtroende tar tjejerna förgivet sen i tonåren och uppåt. Alla killar tänker inte likadant, jag lovar

2010-09-03 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0