mamma&pappa hemma snart (:

aså herregud ni får förlåta mig för min uppdatering aså hahah..
men om ungefär en och en halvtimma kommer mina föräldrar hem, och för en gångs skull på en hel vecka sitter ja själv haha knas.. i alla fall så har ja vart duktig och städat och massa, nu ska ja laga lite mat och fixa klart mammas present på den tiden så aa..

gårkvällen va i alla fall as najs, som vanligt är det jag och anna i slutet så vi gjorde lite allt möjligt haha.. xD men allt va massa bra i alla fall, tog inte så många bilder, inte förra helgen heller, men ska se om ja kan lägga ut dom senare eller imon förhoppningvis.

men nu måste ja skynda mig så jag hinner tills dem är hemma hihi så hörs vi sen kanske
pusspuss / L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0