svar på kommentar? hehe..

Det kan ju ha lite med barndomen att göra.. om man var ett barn med sämre självförtroende (typ jag) kommer de upp på en lite högre nivå sen i framtiden. Barn med mycket luft och självförtroende tar tjejerna förgivet sen i tonåren och uppåt. Alla killar tänker inte likadant, jag lovar

dom kanske inte tänker och ser likadant på tjejer, men har fortfarande samma tanke vad en tjej vill egentligen eftersom INGEN fattar, och ingen förstår hur vi varken känner och vill ha, och det är inte bara jag som har vart med om det heller,
uppskattar oxå namn i kommentarer (:



jaja.. suttit och kollat på lite språkresor sen ja kom hem efter filmen "prinsessa" kan lägga in trailer (:
Men jag funderar så ja jävla starkt på att åka iväg en månad till kalifornien, har Alltid velat åka dit, och antagligen om några år så kommer ja flytta dit om ja tror att ja klarar det så det vore ju lite kul att "testa" på att plugga där oså, och om det inte blir en månad blir det väl ett år där för en liten test inför "framtiden" för vill helst komma längre än en affär tex kicks här i jönköping men för att bli lite "större" i yrket stylist krävs väl lite större stad och dessutom mycket erfarenhet så vi får se vad som händer med det men skulle verkligen jätte gärna vilja!
jaja nog om det, här får ni trailern (:


en helt okej film (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0