träning?

ändrade planer oså men orkar inte ta dagen (:
träning går bara neråt känner ja nu :( men börjar bli för kallt för att ut och springa, lixom va ska ja göra när det är snö? visst så har ja ju dansen en timma, sen idrotten i skolan 1timma, sen blir det ju ofta en rask promenad bort och hem, men ska se om ja kan börja gå ut en gång i veckan i alla fall i en timma.
är du bara ute efter "fettförbränning" så är det minst lika bra som springa, eftersom jag själv har så dåligt kondition :/

på tal om dålig kondition går det väl inte så bra med att sluta men mycket mycket mindre, måste ju få bort värsta vanan först kanske!
MEN ska nog kolla lite va en antingen träningscykel kostar eller sån gång sak nu!

och är det någon som vill skänka mig  25 000 till sommaren eller? :DDD -.-

jaja nu ska ja kolla runt sen blir oth :*




eller är det någon som har hört talas om denna "zumba" träning saken, man dansar till ett träningspass, är det nån som har testat så kan ju den person förklara för mig hur det fungerar och blablabla :D
Kommentarer
Postat av: v

För kallt för att springa ute? dummaste jag har hört faktiskt.

2010-09-05 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0