jobb och längtan!

jobbade måndag kväll, tisdag och onsdag från halv 2 till 9. tjänat nästan 1500 så det är helt okej aså! kommer ganska lagom till att vi ska till turkiet då med ju ;)
imon blir det städning och ja kan ju hoppas på att det är riktigt stekväder ute så jag kan njuta av lovet ännu mer!
har legat ute två dagar under typ två veckor nu och har blivit lite brun i alla fall, så det är ganska najs :D

men nu ska ja kolla lite oth då och vänta på att nästa vecka kan komma så jag kan få lite pengar och inhandla en bikini och hårfärg så vore det ganska bra ju haha :D

men säger hejdå här i alla fall
/ L


bild tagen från förra gången ja hade färgat det,
min nuvarande söta utväxt får gärna försvinna tycker jag :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0