Ny hittade skor!

gött att jag har rensat hela min garderob nu, och nu ser man faktiskt in. najs!
hittade inte så mycket fina kläder, men hittade en bikini som ja kan ha, men tycker inte om underdelen och den är ganska uttvättd plus att den är ljusrosa så aa.. haha men det går ju hitta någon annan underdel kanske, men vill köpa ny ändå :D

men aa.. hittade även lite skor. mina vita "tofflor" ja hade förra året och ja älskar dom, dom va helt sönder förra året så måste typ ha limmat eller något för dom är typ inte sönder längre xD så går att ha lite till, sen ett par svarta tygskor, lite små bara :/ vita ballerina.. också lite små men gå att ha :D även flipflop så måste inte köpa nya såna. så ja blev glad nu :D




och det är ju påsk nu, så har fått 200 hittils, och har fått in pengarna från maten på praktiken så är 450kr rikare och det gillar vi :D
imon blir det käk hos farmor&farfar sen blir det grill och chill här på kvällen!



förövrigt gjorde jag ett IQ test i morse och jag är över medelsmart, *stoooolt* ;)

Vill ni göra testet går ni bara in Här
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0