ojoj två inlägg i rad...

fick precis också veta att mina skor vi beställde från members.com för bara 99kr/paret har kommit till posten idag, tyvärr så är erbjudandet redan slut men beställde i alla fall hem två par, kommer få dom på onsdag eftersom jag inte har tid att träffa celina innan dess vilket är lite synd men dom har kommit i alla fall :DD

och här är bilder på dom:

Amineh SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

ord.pris 399:-
15,5 cm klack, kommer dööö!


Muranga SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Sen även dessa fast i en annan färg då dom inte finns kvar att kolla på på nellys, hoppas verkligen inte dom är så glansiga.
Ord.pris 419:-
Klacken är 13 cm på dom så dom kanske jag överlever. Men har ju storlek 37-38 och i klackskor tar ja allti 37 men det var slut i 37 så hoppas veeeerkligen dom inte är förstora :(

Min pappa fyller ju även år idag så får väl säga Grattis till han på hans.. 43års dag skulle ja tro?

och justeeee.. julkalendern ägeeeer iår!
för er som missat, börja kolla man kan kolla från avsnitt ett och här har ni länken
Julkalendern - tjuvarnas jul 2011

så Nu ska jag gräva ner mig haha, godnatt på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0