hej och välkommen till min bloggggg

insåg att jag inte har bloggat på 4 dagar så det kanske var dags nu hahah :D
drar snabbt om vad som har hänt under dagarna:
  • skolan
  • jobbat
  • träffat anna vilket är jävla ovanligt
  • träffat minna som faktiskt är ganska ovanligt på vardagarna
  • sett på dockteater
  • asgarvat som en jävla korv t.ex. dockteatern då och om jag säger kundvagn kan ju några gissa vad som hände bara ;)
  • åkt skridskor
  • Städat

Ja... det var nog allt :D nu ska jag hämta lite mat och kolla OTH sen blir det upp till anna, asbra!
Hejdå!

och eftersom jag inte sitter vid macen nu har jag inga bilder så ni kan få en bild på...

...Sköldpadda, bara för jag tycker dom är lite coola :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0