one tree hill är min drooog!

Jag tror one tree hill är min drog på riktigt. Fan va ja har saknat det!
så jag började kolla från början innan under träningen. duktig som man är.. okej att ja åt pizza innan och nu väntar en semla på mig hehe men tränade stenhårt så tycker ja är lite värd det.
och nu har ja läst boken och somnade lite med boken i handen och bröt nacken lite ;D
Är i alla fall sista veckan i skolan nu, sen är det lov härligt härligt!

och det va allt ja ville dela med mig.
Eller visste ni att efter varje kväll man druckit alkohol (beroende på hur mycket kanske) tar det 3 gånger att träna bort det. (också beroende på hur mycket du tränar.) Men tänk på den ni ;)


Boken vi läser i svenskan. lite bra faktiskt :D
Kommentarer
Postat av: celinaa :D

HAHA jag har aldrig tänkt på att det var ett ben på framsidan :s Fan vad fult :(

2011-02-06 @ 21:53:00
URL: http://celinasnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0