usb minne till tvn?!

ligger här i sängen efter film med flickorrrna :*
Och jag har blivit sån film nörd, men är det någon som kan förklara för mig hur fan man gör för att se film på ett usb minne kopplat in till tvn?!

Aja.. skolan innan, hem, klippa pappa - tjäna in en 100-lapp. Helt okej!
Inte gjort så mycket mer så det är allt ja har att skriva, och måste verkligen fixa mina naglar någon dag snart. gått utan nagellack i över två veckor nu. inte okej för att vara mig aså :(


Film jag såg igår kväll, Dating games people play - Värd att se :D


127 hours. Helt okej film faktiskt, baserad på en sann historia också ;)
Kommentarer
Postat av: celinaa :D

Det skulle jag också vilja veta!!

Fan kommer ju bara upp visa bilder eller spela musik när man går in på usb minnet :(

2011-02-05 @ 01:38:46
URL: http://celinasnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0