awesommmeeeee :D

tänkte dela med mig av mitt underbara humör hahah :D
är skit glad, ingen aning om varför men sitter här och skrattar för mig själv åt fula gubbar
så kollar ja min mejl. Så har vi fått ett från Johan om en uppgift vi ska göra
Vi ska läsa en bok om hemlösa och göra läslogg
så bara kommer det några normala frågor sen bara "vem är batman?" man bara vafaaaaan AHAHAHAHA
gud va roligt man kan ha med sig själv ibland aså (a)

och ja har inte kollat bloggar på 3år men har inte orkat eller vart hemma eller haft tid. så ja hej ska kolla det nu? nej för ja ska sova om typ 10 minuter och jag ska äta också så aa........

hopp.. skolan idag och sen dans, as najs! håller på med sån locking, awesommmeeeee!!!
sen åkte ja till Celina vi spelade Vem där och sen åkte jag och träffade anna och pratade om resan som vi då ska boka imon om inte sevara och hennes kusin och kompis har andra planer ... -.- HAHA nej men aa hahaha xD
nu ska ja sluta skriva godnatt och hejdå :D


För er som inte vet är detta Locking
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0