fucking dator helveteeeee!

kände att ja va tvungen att uppdatera lite hehe (a)

aså sen torsdags klockan 8 typ tills nu fredag 01:10 har ja bara ätit en pan pizza, och ja kommer inte äta något ikväll nu heller. och jag är inte ens super hungrig :s
Hostar och mår feting illa också. ett mega tecken på att ja är sjuk, men det är sånt man inte orkar bry sig om :D

Aja.. Efter skolan i torsdags så blev det städning för hela slanten! haha nejmen... gick upp till anna och va feting lama med fia höhö, Åkte upp till ghias och sov där. poker har fuckat min hjärna haha ;o

Fredag va det ju skola, feting lam skoldag (y) hem en liten snabbis och sen iväg till juneporten, boka biobiljetter blir love and other drugs på bio imorgon ;D

åkte och hyrde film, sen hit och kollade
ska börja med att jag har sett
"Honey" en dansfilm som inte gick att lägga in på bloggen :S
Sen Rec 1 & Rec 2

OCH SKULLE LÄGGA IN EN FUCKING TRAILER NU MEN DET FUNKAR JU FÖRHELVETE INTE!!!! DET ÄR NÅGOT SOM INTE FUNGERAR MELLAN MIG OCH MIN FUCKING HOR DATAAAA!!!!!!!
så ni kan ju söka på internet ifall det skulle locka er då va -.-

så nu blev detta inlägget världsextremt tråkigt -.-
Så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0