goodbye 2010

Hello 2011

Nyårs afton va ganska as kul :D
mmhh spya... mmhh buss ♥
Nej men det var faktiskt kul och firade in året med dom bästa tjejerna
Sevara ju inte med och sånt suger, men hon kommer ju ner på måndag så det är ganska as najs :D
måndag ska jag pierca mig med, naaaaajs :D

segat mig som fan idag hos Nina med flickorna och käkat lite pizza
sen blev det film när jag kom hem
The Life Before Her Eyes

Feting feta bra! en film jag verkligen rekomenderar :D
men kollade på slutet två gånger för ja blev chockad och fattade ingenting, så någon som har sett den eller som vill kolla på den gör det och förklara för mig sen så vore det mega gulligt :D
Puss och hej här är trailern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0