hiss och piss :D

Studiedag idag, men vaknade tidigt ändå. kunde itne riktigt andas för ja hostade så mycket, riktigt jobbigt det där aså!
ahah japp... Hällde upp ett riktigt varmt bad och tände lite ljus med lite musik sen. Tog fram boken som vi läser i skolan och läste, As najs!
Feting hiss på det säger ja bara!

I alla fall..
Det är något fel på mig, jag äter typ ingenting längre :S som idag har ja bara ätit jätte lite, (1 gång). och i fredags åt ja inte heller något. och ja är typ sveriges hungerbarn :S

Aja.. Träffade annis en stund och gick runt och asgarvade åt minnen och sånt ;D
Kom hem och tog en liten paus i mitt pluggande nu, så ska skynda mig och bli klar sen käka lite sen sova

och ja det är allt ni får idag
eller nej... ni kan till och med få två låtar :D


Kid Cudi - Erase me
Börjat droga den låten nu hih feting najs :*


Medina - Addiction
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0