jävla handikapp...

blev due date igår, för er som är sega så är det då den här filmen



Eftersom den inte fanns på icefilms så fick jag se den på någon annan jävla handikapp sida så den va inte lika bra då, men bra va den :D

och jag skulle ju pierca mig idag ? Men näääääää det jävla fucking horstället skulle ja få en snickare där så kunde inte komma -.- så sa hon att ja skulle komma imon men nääääää
nu ska ja ju inte få det heller för det stänger 2 och mina föräldrar jobbar hallå?!
och nu snackar hon om typ den 11e eller något :S mend et är fan en vecka kvar ja vill göra den nu!

Ja vet att jag kan åka någon annanstans men nej! nu har jag bestämmt mig för att pierca mig där, nu ska jag det!

Har i alla fall haft världens mys dag med min tjejer med lite "åka påse" för er som inte fattade så åkte vi pulka fast på en sopsäck ;)
as kul!
gick sen hem hit och kollade film, mysmys :*

Aja.. Hör av mig imon för det blev feting långt inlägg och jag ska sova nu, godnatt
/ L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0