om ni missat det så är detta en rubrik...

för er som har sett Black Swan så är filmen extremt konstig ja, men tänker man på vad den vill "förmedla" eller va det heter så är den riktigt bra!




Förövrigt så är Unstoppable extremt bra med, blev mer spännande för varje minut som gick, ett plus i kanten är ju att ena huvudpersonen är riktigt snygg!


Satt där för mig själv och typ hjärtat började dunka som fan och kändes som om jag va en av personena som såg detta på nyheterna haha, knas..


Något annat som suger är det där jävla Bregott smöret! STENHÅRT är det och det går fucking inte bre en macka utan allting ska ramla bort! vem fan gjorde det där jävla värdelösa smöret då!?




Och nu till dagen!

skolan oså, skönt att det är lov om typ 5 veckor så det är ganska chill faktiskt :J
va hemma i 5 minuter sen och åkte upp till Ghias, somnade lite där som i skolan så jag tror jag måste sova och sluta kolla film istället hehe (a)
Träffade anna sen lite snabbt och sen blev det ett avsnitt OTH, vill ju se nästa nu med men aså aa som sagt... sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0