Htc

Fick en fråga om jag är nöjd med min Htc mobil. och svaret är ett enkelt ja!
Visst det är lite krångligt i början och att skriva sms, var väl och är fortfarande lite problem men vänjer mig mer och mer. Annars är det en toppen mobil. Och eftersom alla HTC mobiler är nästan likadana pratar jag inte bara om wildfire utan även om alla andra då. Fungerar ungefär som en iphone men enligt mig lite mindre komplicerad faktiskt hehe (a)

förövrigt är jag kattvakt hos nina så har vrit där idag och får passa på att gratta fia här medans jag ändå håller på och skriver lite, eftersom hon då fyller år idag... eller aa igår blir det ju hehe.. men ändå så Grattis lillplutt ♥

5 dagar kvar tills vi åker med,har skrivit ut biljetterna och växlat pengar så nu är det bara packningen kvar sen jävlar är ja så redo man kan bli!

hejdå med er ;)


ser helt okej ut eller? ;)
Kommentarer
Postat av: Love&Peace

Härlig bild. ^^

Jag har en tävling på min blogg nu- kika gärna in och lycka till ♥

2011-06-21 @ 00:12:42
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0