Lite allt möjligt!

Nej men tjena kolla vem som kollar in ;)
kom precis hem ifrån anna och efter att suttit ute med henne och Celina ett tag idag (:

Helgen har jag i alla fall spenderat ute i solen nästan hela tiden, bränt mig lite smått också men eftersom jag är så lagom konstig så känner jag inte ens det haha (y)

Blev lite festande med tjejerna i helgen oså och har även inhandlat en mobil som kommer på tisdag också! även inhandlat två tröjor på marknaden som va förra helgen (?)
aja, jobb imon
tisdag - brännbollsturnering med skolan -.-
Onsdag - grillning med klassen och sen blir det festa gärnet med klassen på kvällen också!
torsdag - avslutning

så denna veckan är ganska chill och ni får ha det bra tills vi hörs sen igen :D


Dagens outfit:
Magtröja - 40kr monki
Jeans shorts -200kr HM
solbrillor och lite brunare ben, Är det bara jag som känner att sommaren börjar komma eller? ;)



Rosa oversizetröja - 50kr på Gina


En HTC wildfire blev det förresten ^^

NU säger ja hejdå!
Kommentarer
Postat av: J.G~

Är du nöjd med HTC Wildfire?

Själv har jag en HTC Wildfire S~ ^^

Gillar inte touch-mobiler så mycket plus att det känns som att alla har det och jag tycker inte om touch när man ska skriva sms o så för jag tycker det är jobbigt men endå ville jag ju testa hur det känns ^__^ Så jag har 2 mobiler nu, en som inte är touch och HTC som är touch~ haha xD Känns som om alla pekar på sina mobiler nuförtiden~ LOL xD

2011-06-16 @ 04:52:49
URL: http://jaygee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0