allt random i mitt liv just nu

Hallåhallå!
fredag imon och börjar 12 men ska sova nu för är så jävla trött, och sen är det ingen skola förren tisdag så det är as najs ;)
Idag har jag faktiskt varit i stallet och ridit, fett längesen men fett kul är det :D
gick även till Donnas grav, jobbigt... menmen, RIP vovven min ♥

Och sen var jag faktiskt så duktig så jag satt bakom bilratten för första gången i mitt liv, väldigt komplicerat men det gick väl ganska bra. va inte så mycket jag kunde köra in i eftersom vägen inte va så stor (y), men jag höll mig i alla fall på vägen ;)

och har då även färgat mitt hår, och såhär blev resultatet



Sen har vi ju faktiskt betalat in resan också, ganska as najs!
och det är då bara 19skoldagar kvar för min och celinas del :J

Men nu säger jag godnatt innan ni dör pga detta inlägget
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0